کاپیتان دوم تیم ملی بسکتبال جوانان اعتقاد دارد سبک جدید کار با تیم بهتر از سال گذشته است و سرمربی تیم به دنبال تربیت بازیکنان به سبک اروپایی است.

علی اله وردی که در دور قبلی مسابقات قهرمانی بسکتبال جوانان جهان نفر سیزدهم تیم ملی بود و با توجه به سن کمتر از لیست نهایی تیم خط خورد، پیش از اعزام به یونان در گفتگو با خبرنگار حوزه بسکتبال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد تمرینات تیم توضیح داد: هر مربی ای که به تیم ملی بیاید، کار سخت است اما نسبت به کادر فنی قبلی تیم ملی جوانان امسال راضی تر هستم. 

وی ادامه داد: کوهیان سبک خاصی را به ما یاد می دهد و دوست دارد که بسکتبال اروپایی بازی کنیم. کار وی با مربیان قبلی متفاوت است. بیشتر تلاش شده که کار تیم ما گروهی باشد. خودمان هم از اول اردوها این سبک بازی را خیلی دوست داشتیم. 

به نقطه ای که باید، نرسیدیم

اله وردی در مورد تدارکات پیش از مسابقات جهانی تاکید کرد: من تا روزهای آخر دور قبلی مسابقات جهانی بودم، در آن زمان به پنج تا شش کشور اروپایی سفر کردیم و چندین بازی تدارکاتی خوب بود اما امسال هیچ سفری تا روزهای آخر نبود. اردوی مجارستان هم کنسل شد و تنها به صربستان رفتیم. در آن اردو 2 بازیکن سنتر تیم نیز همراهمان نبودند و  در نهایت به نقطه ای که باید، نرسیدیم.

کاپیتان دوم تیم جوانان اضافه کرد: با این وجود می خواهیم به یونان برویم و هر چه داریم را به نمایش بگذاریم. با بازیکنان دیگر هم صحبت می کنیم که هر فردی در زندگی یک بار بیشتر شانس این مسابقات را پیدا نمی کند. من و یوسف وند به عنوان کاپیتان های تیم برای آماده کردن سایرین از نظر ذهنی تلاش می کنیم. 

اله وردی که اعتقاد به صعود تیم دارد، گفت: شانس بالا رفتن هم داریم. می گویند کار سختی است اما به نظرم با تمرکز و قدرت می توانیم کارهای زیادی انجام  دهیم. اگر مصر یا کرواسی را شکست دهیم و در مرحله دوم مقابل تیمی مثل کره قرار بگیریم به جمع هشت تیم می رسیم.

 فصل بدی را گذراندیم

بازیکن هفت الماس قزوین در مورد مصدومیت سال قبل خود گفت: بعد از نیم فصل اول لیگ حرفه ای کشاله رانم پاره شد. وقتی 2 ماه رسیدگی خاصی به پایم نشد خودم به دنبال کارهایم در شیراز رفتم. در نهایت به مسابقات آخر لیگ رسیدم. 

وی ادامه داد: در هفت الماس 90 درصد پولمان را نگرفتیم. وضعیت هم به نحوی بحرانی بود. هر جا می رفتیم صحبت از دوپینگ می شد. شرایط واقعا بدی را در این فصل گذراندیم.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار