سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از یک تن مواد در 3 عملیات مسلحانه پلیس/ قاچاقچیان بازهم ناکام ماندند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 156 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی سه درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار "حسین رحیمی" با اعلام این خبر گفت:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح قصد جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در دهانه "آب انار"  و اطراف روستای "اسکان" در شهرستان سراوان را دارند، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان با همکاری نیروی سپاه پاسداران روز گذشته به منطقه اعزام شدند و بررسی موضوع را به طور گسترده آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در ادامه با شناسایی محل تردد سوداگران مرگ، منطقه مورد نظر تحت پوشش قرار گرفت و به محض دیدن قاچاقچیان، درگیری مسلحانه آغاز شد.

سردار رحیمی تصریح کرد: در دو عملیات جداگانه و درگیری مسلحانه ضربات شدیدی به قاچاقچیان مسلح وارد و در پاکسازی از محل درگیری ،830 کیلوگرم  مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

 وی خاطر نشان کرد: همچنین در این درگیری  یک دستگاه خودرو تویوتا، سه دستگاه موتورسیکلت و یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات نیز از قاچاقچیان به دست آمد.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به انجام یک عملیات موفق پلیسی دیگر در محور "زاهدان- بم" گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام دو ماه کار اطلاعاتی و دریافت خبری مبتی بر جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان معروف منطقه  بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: چند تیم از ماموران زبده و مجرب به محور "زاهدان- بم" اعزام شدند و با زیر نظر گرفتن مسیر تردد قاچاقچیان در محور زاهدان به نصرت آباد دو دستگاه خودرو آنان را شناسایی و در یک تعقیب و گریز این خودروها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان عنوان داشت: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان ، 325 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.