فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری سه تن از تبهکارانی که در پوشش مامور اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند خبر داد.

سرکسیه کردن معتادان ولگرد شهر به نام مامور ناجا/ 3 جوان موتورسوار به دام افتادندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "یوسف سپهوند" اظهارداشت : با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه سه جوان با موتورسیکلت و با معرفی خود به عنوان مامور پلیس از شهروندان زورگیری می کنند تیم عملیاتی در این خصوص تشکیل شد.

وی افزود: با تحقیقات پلیسی مشخص شد تبهکاران که دارای تجهیزات پلیسی هستند طعمه های خود را بیشتر از میان افراد معتاد انتخاب کرده و با معرفی خود به عنوان مامور پلیس از آنها اخاذی می کنند.

سپهوند ضمن اشاره به تردد گشت های پلیسی در نقاط حساس و از پیش تعیین شده تصریح کرد : روز گذشته در ساعت 20 و 30 دقیقه بود که ماموران گشت کلانتری ۱۴ابوذر در یکی از بلوارهای شهر به دو جوان که با موتورسیکلت در حال پرسه زنی بودند مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی ضمن اشاره به کشف بیسیم، دستبند و شوکر در بازرسی از متهمان ادامه داد: با دلالت دو متهم به اداره پلیس، تبهکاران که خود را گرفتار در دست قانون می دیدند به ناچار لب به اعتراف گشوده و به چندیدن مورد زورگیری از شهروندان در قالب مامور پلیس با همدستی فرد دیگری اعتراف کرده که طی هماهنگی قضائی نفر سوم این باند نیز دستگیر شد.

وی افزود: یکی از تبهکاران در بازجویی خود به افسر پرونده گفت: با تهیه تجهیزات پلیسی در خیابان های خلوت شهر پرسه می زدیم و با مشاهده افراد معتاد کنار آنها می ایستادیم و ضمن معرفی خود به عنوان مامور پلیس، آنها را مورد بازرسی بدنی قرار می دادیم و بعد هر چه پول داشتند می گرفتیم و آنها را آزاد می کردیم.

سرهنگ سپهوند خاطر نشان ساخت : با هماهنگی مقامات قضائی اعضای این باند تبهکاری جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان تحویل داده شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زخمی
۱۰:۲۴ ۰۱ تير ۱۳۹۴
دزد که ا ز دزد بدزده شاه دزده اینها از خانوادهاشون میدزدن میدن به مواد اونا هم از اینا . مهم نیست .
آخرین اخبار