سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ساخت مجتمع بهداشتی درمانی ارسنجان با مشاركت 6 میلیارد ریالی نیکوکار سلامت

با پیگیری های سرپرست شبكه بهداشت و درمان ارسنجان و همكاری مجمع خیرین تامین سلامت، كلنگ ساخت طرح مجتمع بهداشتی درمانی ارسنجان با مشارکت یکی از نیکوکاران سلامت، به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ این مراسم با حضور امام جمعه ارسنجان، تعدادی از اعضای مجمع خیرین سلامت شهرستان مسئولان شبكه بهداشت و درمان ارسنجان ، روسای ادارات و سازمان های شهرستان و جمعی از معتمدین محلی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام احمدی امام جمعه ارسنجان ضمن تقدیر از نیت خیر در کمک به ساخت این طرح، ساخت این مجتمع درمانی را از نیازهای ضروری شهرستان ارسنجان دانست.

دکتر سپهری سرپرست شبکه بهداشت و درمان ارسنجان نیز با ارج نهادن به این کار خداپسندانه بر لزوم مشارکت بیشتر خیرین ارسنجان در عرصه بهداشت و درمان شهرستان ارسنجان تاکید کرد.

وی در خصوص چگونگی ساخت طرح اظهار داشت: این طرح مقرر است در زمینی به مساحت 680 مترمربع كه در مركز شهر ارسنجان واقع شده در پنج طبقه ساخته شود كه در فاز نخست آن مركز جامع سلامت و در فاز دوم نیز كلینیك ویژه تخصصی و فضای اداری در آن راه اندازی خواهد شد.

در فاز نخست، دو طبقه از ساختمان با زیربنای یک هزار و 300 مترمربع ساخته خواهد شد كه 50 درصد هزینه اولیه آن توسط یكی از نیکوکاران تامین سلامت استان فارس و مابقی آن از اعتبارات دانشگاه علوم پزشكی استان فارس تامین می شود.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.