سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

انسداد ده روزه محور زنجان ـ تاکستان

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: به منظور احداث پل غیرهم‌سطح محور زنجان ـ تاکستان به مدت 10 روز مسدود می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: به منظور احداث تقاطع غیرهم‌سطح در محور زنجان ـ تاکستان مسدود می‌شود.

خوشکام گفت: محور زنجان ـ تاکستان از روز دوشنبه یک تیر ماه سال جاری به مدت 10 روز مسدود است.

وی با اشاره به اینکه تقاطع غیرهم‌سطح محور زنجان ـ تاکستان در سه راهی بناب ـ طارم در حال احداث است، اضافه کرد: انسداد محور زنجان ـ تاکستان از کیلومتر 15 تا 17 انجام می‌شود.

 مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه برای خودروهای سبک واریانت‌های شمالی و جنوبی در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: در مدت انسداد مسیر خودروهای سنگین نیز برای عبور و مرور خود از محور آزادراه زنجان ـ قزوین استفاده می‌کنند.

خوشکام با اشاره به فعالیت سایر کارگاه‌های راهسازی در محورهای مواصلاتی استان زنجان عنوان کرد: عملیات روکش آسفالت آزادراه زنجان ـ قزوین از کیلومتر صفر تا 36 لاین جنوبی و صفر تا چهار لاین شمالی در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: کارگاه‌ راهسازی در آزادراه زنجان ـ قزوین از 15 اردیبهشت تا 15 تیر ماه سال جاری دایر است و با اشاره به اینکه در آزادراه زنجان ـ تبریز از کیلومتر 25 تا 80 در لاین شمالی و جنوبی کارگاه‌های راهسازی در حال فعالیت هستند، گفت: این کارگاه‌ از 17 اردیبهشت تا 17 شهریور ماه سال جاری بدون انسداد مسیر فعالیت می‌کند.



انتهای پیام/ ا
برچسب ها: انسداد ، محور ، زنجان ، تاکستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.