فرماندار چالدران با اشاره به اعتبار مورد نیاز این پروژه، اعلام کرد: برای اجرای روکش آسفالت محور چالدران به خوی 35 میلیارد ریال تخصیص یافته است که این اعتبار از محل اعتبارات ملی تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ کریم حسین‌زاده اظهار داشت: وضعیت راه‌های شهرستان چالدران مناسب نیست و در راستای بهبود وضعیت راه‌های شهرستان چالدران باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.

وی از اداره راه و شهرسازی خواست تا نسبت به وضعیت راه‌های شهرستان چالدران اهتمام جدی داشته باشد و گفت: با توجه به اینکه در بخش راه روستایی نیز با مشکل مواجه هستیم باید اعتبار ویژه‌ای برای راه‌های این شهرستان در نر گرفته شود.

وی با تأکید بر ایجاد زیرساختهای مورد نیاز در بخش راه، افزود: راه یکی از مهمترین شاخصه‌های توسعه یافتگی هر منطقه به شمار می‌رود و برای رسیدن به وضعیتی ایده‌آل در زمینه توسعه چالدران، باید به وضعیت راه‌های این شهرستان توجه شود.

 فرماندار چالدران با بیان اینکه در این راستا عملیات اجرایی در محور چالدران به خوی در دست اجرا است، افزود: هم اکنون به منظور بهبود وضعیت آسفالت محور چالدران به خوی، در این محور پروژه روکش آسفالت اجرایی می‌شود.

وی  با تاکید بر تسریع در روند اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: عملیات اجرای روکش آسفالت محور چالدران به خوی در 15 کیلومتر اجرایی می‌شود که با توجه به آغاز مسافرتهای تابستانی باید این پروژه سریعا به اتمام برد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.