سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ژیمناستیک هنری دانشجویان:

اردوی پایانی ژیمناستیک کاران از امروز کلید خورد/ خاموشی شانس کمی برای اعزام به مسابقات یونیورسیاد دارد

سرمربی تیم ژیمناستیک دانشجویان گفت: اردوی ژیمناستیک‌ها از امروز در مجموعه ورزشی شیرودی آغاز شده است تا بهترین نفرات به مسابقات یونیورسیاد اعزام شوند.

محمد آذری، سرمربی تیم ژیمناستیک هنری دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی پایانی ژیمناستیک کاران  از امروز در مجموعه ورزشی شیرودی در حال برگزاری است بر همین اساس سعی خواهیم کرد و بهترین نفرات را به مسابقات یونیورسیاد  تابستانی کره جنوبی اعزام کنیم.
 
وی ادامه داد: وسایلی که هم اکنون در اختیار ما قراردارد قدیمی و فرسوده است که  با این شرایط نتوانستیم نفرات بیشتری را به اردو دعوت کنیم.
 
وی تصریح کرد: ایمان خاموشی با عملکردش تا این لحظه نتوانسته انتظار ما برآورده کند لذا احتمال خط خوردن نامش از لیست مسابقات یونیورسیاد  وجود دارد.
 
آذری تاکید کرد: هدف ما از حضور در مسابقات یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان صعود به مرحله فینال است و لزومی  ندارد افرادی که شانسی برای صعود ندارد به این  مسابقات اعزام شوند.
 
سرمربی ژیمناستیک هنری  دانشجویان اذعان داشت: کیخواه و عبداله جامه‌ای در اردوی پایانی ما حضور دارند که احتمال می رود یکی از این دو نفر در صورت آمادگی نداشتن ایمان خاموشی به بیست و هشتمین دوره از مسابقات یونیورسیاد تابستانی اعزام شوند.
 
وی عنوان داشت: کیخواه و جامه‌ای برای کسب آمادگی در مسابقات  قهرمانی مردان که مرداد ماه به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد به سر می‌برد. 
 
سرمربی تیم ژیمناستیک دانشجویان خاطر نشان کرد: امیدواریم ژیمناستیک کاران به سطح آمادگی لازم دست یابند تا بهترین نتیجه را در این دوره از مسابقات کسب کنیم. 


 
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.