سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط کشاورزی رباط کریم با ساخت و سازهای غیر مجاز پاک شده است

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: خط کشاورزی رباط کریم با عامل ساخت و ساز های غیر مجاز در ده های اخیر در این شهرستان پاک شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت رباط کریم در بخش کشاورزی گفت : اوایل انقلاب اسلامی و یکی دو دهه بعد از پیروزی نظام جمهوری اسلامی رباط کریم یکی از قطب های کشاورزی پایتخت و حتی کشور با برخورداری از رتبه ممتاز در استان تهران بوده است .

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : متاسفانه این امتیاز رباط کریم به نمره ای منفی در سالهای اخیر تبدیل شده است و ساختار کشاورزی این شهرستان فرسوده و نیمه جان شده است .

نکو با تاکید بر اینکه خط کشاورزی رباط کریم با عامل ساخت و ساز های غیر مجاز در دههای اخیر در این شهرستان پاک شده است ، اضافه کرد : این رشد عمرانی در رباط کریم سلامت کشاورزی این بخش از استان تهران را به عنوان ریه پایتخت دچار مشکل کرده و به خطر انداخته است .

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود آب به عنوان معضل در غرب و شرق و شمال استان تهران ابراز داشت : اراضی کشاورزی در رباط کریم بخاطر کمبود آب و محدودیت امکانات در معرض نابودی کامل قرار دارد زیرا در شرایط فعلی بخشی از آن تخریب شده است .


انتهای پیام/ ا


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.