سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسگری:

در سینکاراک جواز حضور المپیک را می‎گیرم

قهرمان تیم ملی دوچرخه سواری در ماده جاده گفت: در مسابقه سینکارات امیدواری زیادی دارم تا بتوانیم برای حضور در المپیک ریو 2016 کسب سهمیه کنم.

حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار  حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ افزود: باتوجه به اینکه در کوران مهمترین مسابقات قرار داشتم توانستم با تلاش و کوشش بسیار امتیازات لازم را کسب کنم و حالا که این مسابقات به پایان رسیده در حال ریکاوری هستم.

 وی تصریح کرد: در مسابقات جام رمضان شرکت نخواهم کرد چون در پیست استقامت و جاده کار می‌کنم.

عسگری در ادامه خاطر نشان کرد: برای کسب سهمیه المپیک باید در مسابقات سینکاراک‌ حضور پیدا کنم ضمن اینکه توانستم در مسابقات قهرمانی آسیا  که به میزبانی کشور تایلند برگزار شد مدال طلای  استقامت و یک طلای جاده و یک انفرادی جاده را به خود اختصاص دهم .

بیشتر رقیبان سر سختم، آسیایی هستند

 وی در خصوص رقبایش اظهار داشت:  رقیبان سر سخت من در بخش جاده بیشتر از کشورهای  قزاقستان،‌ژاپن، کره جنوبی و ازبکستان هستند البته برای حضور در تور سینکاراک از تمام دنیا رکابزنان‌ حضور دارند و تیمی که امتیاز بیشتری کسب کند، جایگاه بهتری در جدول رتبه بندی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری را بدست می‌آورد و تیم ملی ایران با امتیازاتی که تاکنون اخذ کرده در آسیا در رده اول قرار دارد.

 قهرمان تیم ملی دوچرخه سواری در ادامه تاکید داشت: ورزش دوچرخه سواری سنگین و وقت گیر است، یک ورزشکار باید 4 تا 6 ساعت در روز تمرین کند و تمرین در این رشته مستلزم حضور در جاده است که علاوه بر خطرات، از نظر آب و هوایی نیز  سرما و گرما مشکلات خاص خودش را دارد.

وی در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی بیان داشت: اردوهای تدارکاتی نیز برای رکابزنان مهم است و معتقدم که نیاز به توجه بیشتری دارد و اگر اردوها به موقع برگزار شود یک انگیزه برای جوانان است تا بتوانند با تشویق بیشتری کار کنند.

عسگری تاکید داشت: فعلا اردوی داخلی نداریم اما اگر هم باشد رکابزنان آنقدر خسته شده‌اند که حاضر نخواهند شد در اردو شرکت کنند.

وی در خصوص برگزاری مسابقه سینکاراک گفت: این مسابقات به احتمال زیاد طی دو ماه آینده در کشور اندونزی برگزار خواهد شد که از کشور ایران 14 رکابزن از دو باشگاه شرکت می‌کند و از کل دنیا هم 200 دوچرخه سوار در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

 وی در خصوص مشکلاتی که هم اکنون در این راه با آنها دست و پنجه نرم می‌کند اظهار داشت: تنها مشکل من موافقت از سوی شرکت ملی نفت است چون جزو استخدام شده‌های این شرکت هستم و برای حضور در مسابقات اخیر به تازگی دچار مشکل مرخصی شده‌ام.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازی ، دوچرخه ، مسابقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.