سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام فعالیتهای هوازی و کار با وزنه در دستور تمرینی جوانان

مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: تیم ملی پس از حضور در بابل تمرینات هوازی، کار با وزنه و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بهزاد آزاد، مدیر اجرایی تیم ملی جوانان گفت: پس از حضور در بابل، بازیکنان عصر پنجشنبه 28 خرداد ماه تمرینات ریکاوری خود را زیر نظر کادر فنی انجام دادند. روز گذشته و در تمرین صبح با اعلام مربیان تیم ملی، بازیکنان تمرینات هوازی و وزنه را در برنامه خود داشتند و بعدازظهر نیز در زمین چمن فعالیتهای تکنیکی و تاکتیکی را پیگیری کردند.

وی در ادامه بیان کرد: تا ساعاتی دیگر بازیکنان در کلاس تئوری حضور خواهند داشت تا طبق دستور کادر فنی آخرین برنامه ها و فعالیتهای خود را برای برگزای دیدار دوستانه با تیم بزرگسالان شهید صیاد شیرازی مرور کنند. این بازی بعدازظهر امروز از ساعت 18:30 در زمین چمن هفتم تیر بابل برگزار می شود.

مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال جوانان در ادامه بیان کرد: روز دوشنبه یکم تیر ماه نیز دیداری دوستانه با تیم بزرگسالان منتخب قائمشهر از ساعت 18:30برگزار خواهیم کرد. 

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی هیات فوتبال منطقه 2 مازندران گفت: خوشبختانه هیات فوتبال منطقه 2 مازندران(شهر بابل) امکانات کامل و بسیار خوبی را در اختیار تیم ملی جوانان قرار داده اند تا بازیکنان و کادر فنی بدون دغدغه فعالیتهای خود را پیگیری کنند. 

انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.