سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان تیم های ملی تیروکمان:

قضاوت در مورد تیم ملی تیروکمان زود است

رئیس سازمان تیم های ملی تیروکمان اعتقاد دارد برای قضاوت در مورد کسب سهمیه ملی پوشان ریکرو زود است.


به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تیم ملی تیراندازی با کمان بعد از جام جهانی ترکیه چند روز به استراحت پرداخت و از 17 خرداد اردوهای شبانه روزی برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آغاز شد.

امید نجاری رئیس سازمان تیم های ملی تیروکمان در مورد نتایج ضعیف دو مرحله اول جام جهانی تیروکمان به خبرنگار ما توضیح می دهد: این موضوع تا حدودی طبیعی بود. انتظار زیادی از بازیکنان وجود نداشت چون تمرینات فشرده تیم ملی با هدف آماده سازی پیش از جام جهانی دانمارک برای کسب سهمیه المپیک انجام می شود. ارزیابی دقیق را می توان در دانمارک داشت. مسابقات ترکیه هم حکم مسابقه آماده سازی را برای ما داشت. هدف تیم نبود.

با توجه به توزیع سهمیه المپیک در مسابقات دانمارک که در مرداد سال جاری برگزار می شود، تنها 3 نفر از هر تیم به مسابقات اعزام می شوند. 3 نفر اصلی تیم های تیروکمان ایران هم تا 14 تیرماه مشخص می شوند. 

نعمتی در 2 بخش مسابقه می دهد

نجاری می گوید: هنوز 3 مسابقه کسب سهمیه برگزار نشده است. بهتر است که قضاوت را برای بعد از مسابقات دانمارک بگذاریم. ضمن اینکه هر چه به اواخر توزیع سهمیه ها نزدیک شویم، کار هم راحتتر می شود چون کسانی که سهمیه گرفته اند، از لیست حذف می شوند.

رئیس سازمان تیم های ملی تیروکمان در مورد تصمیم زهرا نعمتی تاکید می کند: زهرا نعمتی قصد دارد این بار شانس خود را در مسابقات عادی امتحان کند. حتی دبیر فدراسیون جهانی هم از این موضوع استقبال کرد. البته نعمتی به مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در آلمان هم اعزام می شود اما چون به هر چه که می خواست در بخش جانبازان و معلولین رسیده، حالا به دنبال محک خود در المپیک است.

نجاری با تعریف از مدیریت شجاعی، نداشتن حاشیه را یکی از مهمترین ویژگی های تیم  فعلی تیروکمان دانست و هدف تیم کامپوند را دست یافتن به رنک اول جهان با توجه به سابقه دومی در مسابقات جهانی چین و هدف تیم ریکرو را دستیابی به سهمیه المپیک عنوان کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.