سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات شهرداری های مناطق تهران را در ماه رمضان اینجا بخوانید

شهرداری های مناطق شهر تهران برای میزبانی از ماه رمضان آماده شده و اقداماتی را برای رفاه حال شهروندان انجام داده...


افزایش سلامت شهروندان منطقه 11 در ماه مبارک رمضان
عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان کلاس‌های آموزشی با عناوین اصول صحیح در ماه رمضان، کنترل دیابت، اصول صحیح روزه داری برای سالمندان، آشنایی و پیشگیری از بیماری‌های گوارشی و اصول روزه داری برای مادران  برگزار می‌شود. 
وی در ادامه افزود: برگزاری نقش روزه در سلامت معنوی ، کلاس آموزشی روزه و سلامت روان ، کلاس آموزشی نقش معنویت بر زندگی، شناسایی مواد قندی در سفره افطار و ... از دیگر برنامه‌های اداره سلامت در ماه رمضان است. 
طباطبایی در پایان گفت: این کلاس‌ها در ماه مبارک رمضان هر روز در خانه‌های سلامت، سرای محلات و مساجد سطح منطقه برگزار می‌شود. 
مساجد شرق تهران میزبان روزه داران در ماه رمضان

غفار رضوانی معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: باتوجه به نزدیکی ماه رمضان و به منظور پذیرایی شایسته از نمازگزاران و روزه داران در ماه ضیافت، 72 مسجد سطح منطقه غباررویی می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم غباررویی، شستشوی فرش مساجد، نورپردازی یا تعمیر المان‌های نوری در مساجد، تعمیر شیرآلات و سرویس‌های بهداشتی با مشارکت شهروندان و مسئولان در منطقه 8 انجام می‌شود. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.