شهرداری های مناطق شهر تهران برای میزبانی از ماه رمضان آماده شده و اقداماتی را برای رفاه حال شهروندان انجام داده...

ارائه خدمات فرهنگی در شب‌های ماه رمضان 

اسماعیل عربلو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان در پارک پیروزی نمایشگاه قرآن به مدت 30 شب و با 80 غرفه و به ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان منطقه 13 می‌پردازد. 

وی در ادامه گفت: در حوزه فرهنگی مسابقات ورزشی محلات هر شب از اذان مغرب تا حدود  ساعت 2 نصف شب در ورزشگاه‌های سطح منطقه برگزار می‌شود. 

عربلو در پایان بیان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بر جسته کشوری و بین المللی در 13 مسجد محله برگزار می‌شود. 

 برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در منطقه 7

محمد حیدری، رییس اداره ورزش شهرداری منطقه 7 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با بیان اینکه مسابقات ورزشی جام رمضان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و به صورت تک حذفی در منطقه برگزرا می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات با حضور 1500 نفر از جوانان در قالب 150 تیم برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات گسترش و توسعه ورزش همگانی و ارتقاء سطح سلامت جسمانی است.

حیدری، با اشاره به نزدیکی تابستان و افزایش اوقات فراغت جوانان گفت: برگزاری این مسابقات باعث کم شدن فعالیت‌های منفی جوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی تصریح کرد: قرعه‌کشی این مسابقات در تاریخ 31 خرداد ماه با حضور نمایندگان تیم‌ها در سالن آمفی‌تئاتر منطقه و اجرای آن هر شب بعد از مراسم افطار انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار