سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شبکه آموزش؛

روایت قصه‌های قرآنی در برنامه «گل آموز»

«گل آموز» در ماه مبارک رمضان سعی دارد علاوه بر روایت قصه‌های قرآنی، به نام حیوانات و میوه‌هایی که در قرآن آمده نیز بپردازد.

سارا روستاپور تهیه‌کننده برنامه «گل آموز» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه فرهنگی، گفت: «گل آموز» با محوریت تفسیر قرآن به موضوعات قرآنی چون قصه‌های قرآنی نام حیوانات و میوه‌هایی که در قرآن آمده نیز، بپردازد.

وی در ادامه افزود: در این برنامه مسابقه‌ای با نام حیوانات و میوه‌ها در نظر گرفته شده که در درجه اول از منظر علمی و بعد با نگاه قرآنی به آن پرداختیم.

روستاپور با اشاره به اینکه آیتم‌هایی با موضوعات قرآنی، و کلیپ‌هایی در خصوص امام عصر (عج) از دیگر آیتم‌های این برنامه است اظهار داشت: در بخش دیگری از برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر امین محمدی قصه‌های قرآنی را برای کودکان تعریف می‌کند.

این تهیه‌کننده بیان کرد: در تیتراژ ابتدایی برنامه هر روز دعای ماه مبارک رمضان نوشته و قرائت می‌شود و این برنامه در ماه مهمانی خدا با اجرای کودکان ساعت 14:30 از شبکه آموزش پخش می‌شود.

وی یاد آور شد: ویژه برنامه «گل آموز» در ایام تابستان به ویژه ماه مبارک رمضان سال 93 به عنوان بهترین برنامه کودک شناخته و معرفی شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.