سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

اجرای طرح نظارت بر قنادی‌ ها ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران

طرح نظارت بر قنادی‌ ها ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران اجرایی می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران، مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: در راستای تأمین سلامت مواد غذایی، طرح نظارت بر قنادی‌ها ویژه ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

مهدی عباسی افزود: در این طرح از تمام قنادی‌هایی که در این استان فعالیت می‌کنند و زولبیا و بامیه‌هایی که توسط آن‌ها تولید می‌شودبا ایجاد بازرسی های مشترک نظارت و بازرسی می شود.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران قنادی های استان باید زولبیا و بامیه دارای کیفیت‌ و استاندارهای لازم را تولید و به شهروندان تحویل نمایند و چنانچه قصوری مشاهده و یا گزارشات تخلف از سوی مراجع ذی صلاح در یافت شود با متخلفین بدون مماشات و اغماض برخورد می شود.

عباسی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان نسبت به فعالیت‌های فروشندگان مواد غذایی نظارت‌های لازم صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در این ماه همانند ماه‌های گذشته، نظارت‌های لازم بر مغازه‌هایی که در زمینه فروش مواد غذایی فعالیت می ‌کنند، صورت می‌ گیرد.

وی افزود: توزیع مواد غذایی سالم و استاندارد در جامعه باید مورد توجه تولیدکنندگان و فروشندگان موادغذایی قرار گیرد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید نظارت‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی در خصوص برخورد با متخلفین بخش کالا و خدمات در سه ماه نخست امسال یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون 5 هزار و 239 فقره پرونده تخلف صنوف وارده به شعب تعزیرات حکومتی که از این تعداد 4 هزار و 835 فقره مختومه و متخلفین به مبلغ 12 میلیارد و 546 میلیون و 548 هزار و 490 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: رمضان ، مازندران ، قنادی ، نظارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.