سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

بازدید مدیران فنی و اداری شرکت سیمان سیستان از مراکز آموزش فنی و حرفه ای زاهدان

جمعی از مدیران فنی و اداری شرکت سیمان سیستان از کارگاه های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک و دو زاهدان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از زاهدان؛ مدیران فنی و اداری شرکت سیمان سیستان پس از بازدید در نشست هم اندیشی که با هدف همکاری آموزشی فی مابین تشکیل شد شرکت کردند.

مومی وند رئیس کارخانه سیمان سیستان در این دیدارضمن ابراز علاقه به دایر نمودن کارگاه های مرتبط با نیاز کارخانه سیمان در محل کارخانه با کارآموزان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در این نشست گفت : بخشی از آموزشهای این اداره کل در قالب آموزش در صنایع ویژه شاغلین بازار کار و در راستای صیانت از نیروی کار و ارتقاء سطح مهارت آنان با استفاده از امکانات و تجهیزات روز در قالبهای آموزش در مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی و آموزش ضمن کار ارائه می شود .

محمد خلیقی افزود : در همین راستا و به منظور گسترش آموزشهای فنی و حرفه ای و تامین نیروی انسانی ماهر بخش‌های مختلف به ویژه صنعت، این اداره کل آمادگی دارد تا برای آموزش رشته های مورد نیاز کارخانه سیمان سیستان در کارگاه های جوار کارخانه و مراکز زاهدان همکاری نماید.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.