مدیر کل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت:در راستای ارتقای بهره وری نیروی کار، صلاحیت‌های حرفه ای و توانمندسازی دانشجویان برای ورود به عرصه های اقتصادی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با دانشگاه سیستان و بلوچستان، تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد کردند.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه سیستان و بلوچستان تفاهم نامه همکاری منعقد کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از زاهدان؛ محمد جهانتیغی طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان را با رویکرد اشتغال طرحی بسیار مثبت ارزیابی کرد.

وی افزود: اجرای مناسب طرح توانمندسازی دانشجویان می تواند زمینه های لازم جهت حضور فعال دانشجویان در فعالیت‌های کارآفرینی- اقتصادی و مدیریتی کشور را فراهم نماید.

محمد جهانتیغی اجرای دوره های آموزش مهارتی ویژه دانشجویان با استفاده از امکانات و ظرفیتهای مشترک طرفین با رویکرد اشتغال و بازار کار، همکاری در تعریف و اجرای پژوهش های کاربردی در چارچوب طرح های پژوهشی و پایان نامه ها ، ارائه سمینارها، دوره های تخصصی، کارگاه ها و دوره های آموزشی کوتاه مدت، جشنواره ها و کنفرانس های علمی و حمایت از ایده های نو و تأسیس شرکت های دانش بنیان در حوزه های مرتبط را از موضوعات این تفاهم نامه عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.