سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

نخستین نشست تخصصی"حمایت‌های روانی واجتماعی پس از بلایا" در کردستان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان ازبرگزاری نخستین نشست تخصصی تیم ساماندهی حمایت‌های روانی و اجتماعی پس از بلایا با هدف هم‌اندیشی و تبیین برنامه‌های اجرایی سال‌جاری در جمعیت هلال احمر کردستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج، بابک قنبری گفت: همانگونه که امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر پس از وقوع بلایای طبیعی و غیرطبیعی به کمک مصدومین می‌شتابند وظیفه تیم سحر نیز حضور در محل حادثه و تسکین روحی و روانی حادثه دیدگان است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی در راستای تقویت طرح سحر کردستان، تشکیل جلسات بازآموزی، جلسات آمادگی روحی و جسمی برای اعضا و ایجاد هماهنگی بیشتر تیم آماده سحر برای ایجاد آمادگی در زمان بحرانی است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: تیم ساماندهی حمایت‌های روانی و اجتماعی پس از بلایای "سحر" متشکل از 27 نفر از افراد متخصص در زمینه‌های جامعه‌شناسی، روان‌شناسی و علوم‌تربیتی است که در مواقع بروز بلایا در محل حاضر شده و به آسیب‌دیدگان خدمات روانشناسی ارائه می‌دهند.

قنبری درپایان گفت: امیدواریم بتوانیم با به کارگیری همه استعداد و توانایی این تیم زمینه حضور فعالانه اعضا را در ساماندهی حمایت‌های روانی و اجتماعی پس از بلایا داشته باشیم.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.