سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

رمضان همچون باران بهاری در کالبد خشکیده روان انسان روح حیات می‌دمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در آستانه‌ی حلول ماه ضیافت‌الله، این ماه عظیم را محملی برای همدلی و وحدت مسلمانان برشمرد و گفت: رمضان همچون باران بهاری در کالبد خشکیده روان انسان روح حیات می‌دمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از تبریز، "علی‌اکبر صفی‌پور" اظهار داشت: در عصری که انسان حصارهای اضطراب و تنهایی را بر خود تنیده و روزمرگی و دنیازدگی آفت اصلی حیات بشری است، ‌تسبیح و تنزیه و تقرب به درگاه پروردگار هستی و درک سرمایه گرانبهای بندگی حضرت حق، موجب شکفتگی و انبساط باطن و رهایی از قیود بندگی غیر می‌گردد.

وی گفت: این ماه عظیم و آموزه‌های آن، فرصت مغتنمی است تا انسان در چشمه سار رحمت و مغفرت الهی، جان و دل خویش را به زلال ایمان صیقل دهد.

صفی‌پور افزود: در این ماه، طریق هدایت به صریح‌ترین شیوه متجلی گشته و با بلیغ‌ترین زبان تبیین شده و ارزش‌های فرهنگی ماه رمضان بسیار زیاد است، به نحوی که می‌‌توان  جوهره‌ی فرهنگ اسلامی را  در آموزه‌های آن  مشاهده کرد. 

وی تاکید کرد: ماه رمضان فرصت مغتنمی است تا مضامین کلام وحی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و ظرافت‌های اصحاب فرهنگ و هنر و قلم، تجلی نماید و تاثیری درخور در جامعه به بار آورد.
 
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.