سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

توسعه پایدار در گرو همدلی و همزبانی دولت و ملّت

رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: توسعه پایدار و وحدت ملی، نتیجه تقویت همدلی و همزبانی میان دولت و ملت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ علیرضا آقابالایی افزود: منابع محدود بانکی با مدیریت علمی و کارآمد در راستای تولید، اشتغالزایی، و رونق اقتصادی بهره جست تا این فرایند موجبات چرخش صحیح پول در کشور را سبب شده و در نهایت  ضمن بالا بردن میزان تولید ناخالص ملی، تقویت بیش از پیش بانک‌ها و نهادهای مالی را نیز به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: رشد اقتصادی مطلوب آنچنان که در سند 1404 پیش بینی شده است نیازمند تولید ثروت و درآمد برای جامعه است.

آقابالای ادامه داد: افزایش سعه صدر، بالا بردن آستانه تحمل، انتقاد پذیری و نقد دلسوزانه و سازنده از ملزومات ایجاد همدلی و همزبانی پایدار و عمیق است که باید بیش از پیش از سوی مردم و دولت مورد توجه قرار گیرد.

رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی یاداور شد: ایجاد یک فهم و درک مشترک بین اجزا است که می تواند ضامن موفقیت و دستیابی به نتایج مطلوب باشد.

وی تاکید کرد: بین دولت و ملّت باید بر اساس باورها، رابطه ها شکل گیرد و مردم و دولت به هم اعتماد کنند؛ دولت به ملت خود و ملت به دولت خود اعتماد داشته باشد.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.