سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

برگزاری دومین استاژ فنی کاراته در شهر رستمکلا

دومین استاژ فنی کاراته در دو بخش کاتا و کمیته با حضور 50 کاراته کار از شرق مازندران در باشگاه فرهنگی ورزشی مرحوم پهلوان کریم جاویدان شهر رستمکلا برگزار شد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری، شی هان احمد سیه چهره نماینده سبک شیتوریوشیتوکای استان مازندران در این کلاس آموزش فنی گفت: طبق توافق با هئیت کاراته شهر رستمکلا تصمیم گرفته شد که دوره های کلاس آموزش فنی مستمر هر ماهه به مدت یک سال تا پایان امسال در بخش های کاتا و کمیته جهت ارتقا سطح فنی کاراته کاران شرق مازندران به میزبانی شهر رستمکلا برگزار شود.

عیسی عالمی رئیس هئیت کاراته شهر رستمکلا هم گفت: با توجه به بالا بودن میزان مدال آوری کاراته این شهر در سال های اخیر در سطح استانی ، کشوری ، آسیایی و همچنین جهانی و با عنایت به در گذشت استاد فقید کریم جاویدان و خلع کادر فنی این شهر بر آن شدیم که برای حفظ و بالا بردن سطح کیفی و فنی ورزشکاران کاراته از استادان برجسته جهت تقویت بنیه فنی این شهر و منطقه استفاده شود .

یادآور می شوم؛ از استادان بزرگ استان برای این امر دعوت به عمل آمد تا کاراته کارهای شهر و منطقه مان بهره کافی و وافی را ببرند تا بتوانند باز هم در سکوهای قهرمانی بدرخشند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، برگزاری ، دومین ، شهر ، کاراته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.