سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

افتتاح طرح اذان تا اذان در مرکز پاسخگویی به سوالات دینی

رییس مرکز پاسخوگیی به سوالات دینی از آمادگی این مرکز به ارائه خدمات به همه هموطنان از طریق تلفن ، سامانه پیامکی و سایت اینترنتی www.pasokhgoo.ir در همه ایام و در ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران قم ؛ حجت الاسلام علي مخدوم با توجه به افزایش و استقبال مردم از سوالات دینی و شرعی و در ماه مبارک رمضان مرکز پاسخگویی از تمام ظرفیت خود برای جوابگویی و پاسخ به سوالات دینی عزیزان و هموطنان آماده است.

وي افزود:در حال حاظر پاسخگویی به مخاطبان با روشهای تلفنی و به صورت مستقیم و از روشهای الکترونیکی و نامه های الکتورنیکی است که در این بخشها پاسخ در کوتاه ترین زمان ارائه میگردد.

حجت الاسلام مخدوم در ادامه گفت : هموطنان گرامی میتوانند متن سوال را به همراه نام مرجع تقلید ، به سامانه پیامکی 30009640 ارسال نمایند و در مدت زمان کوتاهی پاسخ مربوطه را دریافت نمایند.

رئيس مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني خاطرنشان كرد: طرح  اذان تا اذان  در ماه مبارک رمضان امسال با هدف پاسخگویی از طریق محیط های اجتماعی و اتاق های گفتگو راه اندازی شده که هموطنان و علاقمندان میتوانند در فاصله بین اذان مغرب تا اذان صبح با ورود به آدرس اینترنتی مرکز  www.askdin.com  و www.askquran.ir و پایگاه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی www.pasokhgoo.ir   در جهت استفاده به فضاهای گفتگوی آنلاین وارد شوند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.