سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

نیروی زمینی انزلی قهرمان رقابت‌های هندبال ساحلی آجا

نیروی زمینی ارتش انزلی عنوان قهرمانی دومین دوره مسابقه های هندبال ساحلی آجا را به خود اختصاص داد.

 به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ در دومین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی پنج تیم حضور داشتند که تیم قوی سفید انزلی بصورت افتخاری در این مسابقه ها حضور داشت و قهرمان شد اما به دلیل عضو تیم لیگ برتری بودن، از نتیجه جدول کنار رفت.

در مجموع تیم نیروی زمینی قهرمان شد . تیم پدافند دوم و تیم نیروی هوایی هم در مقام دوم و سوم جای گرفتند.

رئیس هیئت هندبال انزلی مدت برگزاری رقابت‌های مذکور را سه روز در منطقه آزاد انزلی عنوان کرد و ادامه داد: از هر تیم 15 نفر در رقابت‌ها حضور یافتند.

مجید ستوده هیئت هندبال انزلی را با سابقه چهار ساله جوان خواند و گفت: تلاش کردیم در زمینه ساحلی موفق شویم و به لیگ برتر راه یابیم و به عنوان نماینده گیلان در لیگ حضور یابیم که پس از ماه مبارک رمضان به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات آینده هندبال لیگ برتری کشور است، تصریح کرد: هیئت هندبال انزلی توان پرداخت هزینه لیگ را ندارد و از مسئولان انتظار می‌رود حمایت کنند.

رییس هیات هندبال خاطرنشان کرد: با توجه به مفرح بودن رشته هندبال، امیدواریم مسئولان بتوانند این حمایت را داشته باشند.

ستوده از سازماندهی 40 ورزشکار هندبال انزلی خبر داد و یادآور شد: در مجموع 60 ورزشکار سازمان زیر نظرهیات هندبال انزلی هستند ضمن اینکهاستعدادیابی در رشته هندبال بانوان نیز در انزلی آغاز شده است.

دومین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی آجا به میزبانی ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش امام رضا (ع) با همکاری منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.