سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

200 بقاع متبرکه استان اصفهان مجری طرح اوقات فراغت

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 200 بقاع متبرکه استان اصفهان مجری طرح اوقات فراغت سازمان اوقاف و امور خیریه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان‏، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 57 سرفصل فرهنگی در طول سال توسط سازمان اوقاف و امور خیریه با همکاری متولیان بقاع متبرکه انجام می شود، گفت: طرح اوقات فراغت نشاط معنوی یکی از این سرفصل های فرهنگی است که امسال در 200 بقعه متبرکه انجام می شود.

وی افزود: برگزاری کلاس های آموزشی، برنامه های فرهنگی، اردو، ارائه برنامه های مشاوره ای و مواردی از این قبیل تحت عنوان طرح نشاط معننوی در بقاع متبرکه انجام می گیرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان داشت:‌ طرح گردشگری دینی ویژوه سایر پایگاه های اوقات فراغت در بقاع متبرکه در فصل تابستان انجام می شود که در این طرح جوانان و نوجوانان در یک سفر نیم روزی و یا یک روزه از برنامه های فرهنگی بقاع متبرکه و ظرفیت های گردشگری دینی بهره مند می شوند.

وی از اعزام روحانی به بقاع متبرکه خبرداد و گفت: فعالیت های فرهنگی در این امان مقدس توسط روحانیون اعزامی و روحانیون مستقر انجام می شود.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه طرح ملی حفظ قرآن نیز در فصل تابستان و طول سال انجام می شود، گفت: طی 3 سال اخیر 60 هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن از استان اصفهان شرکت کرده اند که این افراد بیش از 3 جز قرآن را حفظ هستند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اوقاف ، استان ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.