سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

افتتاح دبیرخانه بهبود فضای کسب و کار در بندرعباس

دبیر خانه بهبود فضای کسب و کاربا حضور استاندار هرمزگان در بندرعباس افتتاح شد.

 به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ مدیرکل اقتصاد و دارایی هرمزگان هدف از راه اندازی این دبیرخانه را تسهیل و تسریع سرمایه گذاری عنوان کرد.

علی ابراهیمی گفت:از هر دستگاه اجرایی یک نماینده دردبیرخانه بهبود فضای کسب و کار حضور دارد و در خواست سرمایه گذاران در مدت ۷ روز در این دفتر باید بررسی و اجابت شود.

وی تجمیع همه دستگاه ها در یک دفتر برای تسریع بررسی طرحهای سرمایه گذاران،شناسایی و فراهم کردن زمینه گسترش فعالیت های سرمایه گذاری های داخلی و خارجی و کسب و کار و گسترش سرمایه گذاری در استان و کشور را از دیگر اهداف راه اندازی این دفتر دانست. 

مدیرکل اقتصاد و دارایی هرمزگان افزود: تا کنون حدود ۵۰ هزار طرح امکان سنجی سرمایه گذاری در استان مطرح و مطالعه سنجی شده است.

استاندار هرمزگان هم در نشست بررسی آخرین وضعیت سرمایه گذاری در استان گفت: همه دستگاه ها باید تلاش کنند تا روند اجرای طرحهای سرمایه گذاری را تسریع و تسهیل کنند.

جاسم جادری با اشاره به اهمیت تسریع اعطای مجوز کسب و کار به سرمایه گذاران افزود: با دستگاه هایی که در زمان مناسب طرحهای کسب و کار را بررسی نکنند، برخورد می شود.

در این نشست مدیران کل و مسوولان دستگاه ها و ادارات استان با ارائه طرح های پیشنهادی و بررسی وضعیت سرمایه گذاری ها ،مشکلات و نظرات خود را در زمینه های گسترش فضای کسب و کار و حمایت از سرمایه گذاری ها در راستای توسعه استان را مطرح کردند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.