سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه روابط تجاری اصفهان با گوانگ دونگ چین

گوانگ دونگ چین می‌تواند شریک تجاری برای اصفهان باشد.

به گزارش حوزه تجارت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس فدراسیون صنعت و تجارت گوانگ دونگ چین در نشست بررسی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری اصفهان و گواندونگ چین در اتاق اصفهان تولید قطعات الکترونیکی، فناوري اطلاعات، انرژی و هتل سازی را از جمله مزیت های استان گوانگ دونگ چین جهت تعاملات اقتصادی با استان اصفهان دانست و گفت: توسعه صنعت گردشگری به ویژه در بخش زیرساخت‌ها می‌تواند محور فعالیت های مشترک دو استان باشد.

وی گفت: استان گوانگ دونگ یکی از استان های پیشرفته چین است و اتاق بازرگانی این استان  بیش از 260 هزار عضو دارد که در 500 شاخه تولید و تجاری  تقسیم بندی می‌شوند.

وی ضمن دعوت از فعالان اقتصادی استان اصفهان برای حضور در نمایشگاههای سالانه  گوانجو گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی با ظرفیت‌ها و زمینه های همکاری دو طرف است.

وی حجم تجارت استان گوانگ دونگ را بیش از 230 میلیارد دلار دانست.

«قاسم علی جباری» عضو هیئت رئیسه اتاق اصفهان در این نشست با  اشاره به اینکه  استان اصفهان با چین روابط نزدیک تجاری دارد، خواستار راه اندازی یک خط پروازی مستقیم از گوانجو چین به اصفهان شد و گفت: این خط پروازی می‌تواند حجم مبادلات تجاری و سرمایه گذاری مشترک دو استان را افزایش دهد.

در پایان این نشست هیئت اعزامی گوانگ دونگ چین در بخش های کشاوری، آبزي پروری، سرمايه گذاری، مهندسي مکانیک، ساخت و ساز و امور مالی، توليد انرژی، احداث پارکهای صنعتی، هتل سازی، لوازم الکترونیکی و مبلمان با فعالان اقتصادی استان اصفهان به گفتگو پرداختند.

انتهای پیام/
برچسب ها: روابط تجاری ، اصفهان ، چین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.