سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

افتتاح طرح هجرت 3 در آمل

آیین افتتاح طرح هجرت 3 در مجتمع آموزشی و پرورشی عترت مرزانکلا بخش امام زاده عبدالله آمل برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ساری ، امام جمعه امام زاده عبدالله با اشاره به اینکه امروز دشمن در راستای تهاجم فرهنگی گام برمی دارد گفت: حرکت خوب طرح هجرت یک کار فرهنگی است که در این طرح باید دانش آموزان در خصوص فراگیری مسائل اعتقادی و عقیدتی هدایت شوند.

حجت الاسلام مهدی غفاری افزود: تمام تلاش دشمن در این است که بتواند با کارهای فرهنگی در بین دانش آموزان رخنه کرده و ما باید به عنوان متولیان امور دانش آموزان بیشتر توجه داشته باشیم.

امام جمعه امام زاده عبدالله با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است که همگان باید در راستای تحقق آن گام بردارند گفت: بسیجیان در پروژه هایی که نیاز باشد حضور پیدا می کنند و در امر طرح هجرت یک نوع کمک به آموزش وپرورش است.

مدیرآموزش و پرورش آمل با اشاره به افزایش 15 درصدی طرح هجرت 2 در مدارس آمل گفت: امسال طرح هجرت 3 در 73 مدرسه و با اعتبار اولیه 400 میلیون تومان انجام خواهد شد که تاکنون 200 میلیون تومان اعتبار کسب شده است.

حمید محمد نسب عمران افزود: این طرح در 20 مدرسه شهری و 53 مدرسه روستایی با همکاری بسیج سازندگی آمل اجرا می شود.

به گفته وی : اردوهای طرح هجرت با هدف تقویت روحیه جهادی و خودباوری و آشنایی با فرهنگ کار و محرومیت زدایی، استفاده مطلوب از اوقات فراغت و در راستای پرورش تفکر و شخصیت نوجوانان و جوانان در راستای مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس و همکاری با ادارات برگزار می شود.محمدنسب ادامه داد: دانش آموزان با شرکت در طرح هجرت هم به آموزش و پرورش کمک کرده اند و هم در محیط کاری قرار گرفته اند و این طرح در جهت سازندگی و بازسازی مدارس و طراحی ، نقاشی ، دیوار نویسی ، زیبا سازی و تعمیر میز و نیمکت مدارس ، محراب نمازخانه ، تعمیر میز ونیمکت ، احیای فضای سبز و دیگر امور صورت می گیرد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.