مدير کل آموزش و پرورش لرستان گفت: با آغاز طرح هجرت 3 در آموزش و پرورش تعداد 8هزار و 500 دانش آموز لرستاني براي بهسازي و تعمير 384 آموزشگاه ساماندهي مي شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ کريمي فر در ستاد استاني طرح هجرت 3برنامه ريزي دقيق و منسجم را مهمترين رکن براي پيشبرد مطلوب طرح هجرت 3 دانست و با اشاره به اهميت اين طرح اظهار داشت: ترويج و تعميق فرهنگ کار در بين نسل جوان و نوجوان جامعه، تقويت روحيه همکاري و مديريت جهادي، آشنايي بيشتر دانش آموزان با کار و زندگي اجتماعي و بالا بردن ضريب اعتماد به نفس آنان از اهداف اجراي طرح هجرت 3 مي باشد.
کريمي فر از آمادگي آموزش و پرورش براي استفاده از تمام ظرفيت ها به منظور اجراي مطلوب طرح هجرت خبر داد و خاطرنشان کرد: بايستي با استفاده از توان دانش آموزان مستعد و خلاق و کيفيت بخشي اين طرح، نقاط قوت اجراي طرح هجرت ۳ در سال گذشته را تقويت کنيم و نقاط ضعف آن را ازبين ببريم.
مدير کل نوسازي توسعه و تجهيز مدارس استان نيز با ارائه گزارشي از طرح هاي تعمير و بهسازي مدارس مجري طرح هجرت گفت: در بحث تعمير تاسيسات مدارس، ناظرين فني اداره نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس، دانش آموزان هنرستان ها را ياري مي دهند.
اسدي پور افزود: يک هزار دست ميز و صندلي در اين طرح تعمير مي شود.

برچسب ها: تعمیر ، بازسازی ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.