سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

ایران هرگز دست از حمایت حقوق پایمال شده مردم یمن بر نمی‌دارد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران، هرگز دست از حمایت حقوق مسلّم و پایمال شده مردم بی‌دفاع یمن برنخواهند داشت، چراکه سیاست ما حمایت از مظلوم و خصومت با ظالمان است.

"لاله افتخاری" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ ضن ابراز تأسف از جنایات عربستان سعودی در یمن، آن را لکه ننگی بر تاریخ حکومت آل‌سعود دانست و گفت: عربستان خود را به دروغ خادم الحرمین معرفی کرده اما بدترین جنایات را علیه مسلمانان مرتکب می‌شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران، هرگز دست از حمایت حقوق مسلّم و پایمال شده مردم مظلوم یمن برنخواهند داشت، چراکه سیاست ما حمایت از مظلوم و خصومت با ظالمان است.
 
افتخاری با اشاره به اینکه نشانه‌های دخالت آمریکا و رژیم صهیونیستی در اتفاقات یمن را می‌توان به وضوح مشاهده کرد، بیان داشت: جنس جنایات ارتکابی در این کشور از سوی آل‌سعود، از جنس جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین است.

این نماینده مجلس نهم خاطر نشان کرد: جای تردید باقی نمی‌ماند که جنگ عربستان علیه یمن، یک جنگ نیابتی از سوی آل‌سعود به نمایندگی از رژیم صهیونیستی است و همین امر نشان از نگون‌بختی و استیصال سعودی‌ها است.
 
انتهای پیام/  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.