سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مرکز پژوهش وسنجش افکار صداوسیما؛

نحوه تبلیغ دین در رسا‌نه بررسی شد

مرکز پژوهش وسنجش افکار صداوسیما درنظر دارد سلسله نشست های راهبردی باعنوان « اندیشه راهگشا» برگزار نماید.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش وسنجش افکار صداوسیما، این مرکز درنظر دارد به منظور بهره گیری ازدیدگاه های نخبگان واندیشمندان برتر کشوردر سیاست گذاری، برنامه ریزی و برنامه سازی صداوسیما،  سلسله نشست های راهبردی باعنوان« اندیشه راهگشا» برگزار نماید.

دراین راستا، اولین نشست  در روز دوشنبه بیست و پنجم خرداد سال جاری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، سرکار خانم نسرین آبروانی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران ، دکتر جعفر عبدالملکی رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما و مدیران وبرنامه سازان سازمان در سالن جلسات این مرکز برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی در این نشست، ضمن اشاره به تجربیات موفق سازمان تبلیغات اسلامی درحوزه تولید محتوا از جمله برنامه« شکرستان» و «روایت و تالیف » در حوزه ادبیات دفاع مقدس، پیشنهادهای خود را در زمینه نحوه تبلیغ دین در رسانه بیان کرد وی افزود: تبلیغ دین در رسانه باید با استفاده از کارشناسان وصاحب نظران خبره، هنرمندانه وبه اندازه صورت گیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت درسه حوزه نظام تربیتی ،سبک زندگی وهویت انقلابی واسلامی را از ضروریات رسانه برشمرد وگفت برای نمونه کانال تلویزیونی بازار درایام ماه مبارک رمضان می تواند احکام مربوط به اصناف را دربرنامه های خود ارائه دهد.

دراین نشست، همچنین پژوهشگران ومدیران رسانه ملی به بحث وتبادل نظر درباره برنامه های دینی پرداختند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.