سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد

تعداد شركت‌های دانش بنيان به دو هزار 500 شركت خواهد رسيد

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: یک هزار و 503 شرکت دانش‌بنیان وجود دارد که این تعداد تا پایان سال به دو هزار و 500 شرکت خواهد رسید.

بهزاد سلطانی رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگار فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و 503 شرکت دانش‌بنیان وجود دارد که این تعداد تا پایان امسال به دو هزار و 500 شرکت خواهد رسید.

وی افزود: از این تعداد شرکت دانش‌‌بنیان، 891 شرکت، شرکت دانش‌بنیان نوپا، 572 شرکت دانش‌بنیان معمولی و 40 شرکت نیز دانش‌بنیان صنعتی هستند. 

سلطانی با اشاره به تعداد شرکت‌هایی که طرح‌ ارائه داده‌اند، تصریح کرد: از یک هزار و 503 شرکت دانش‌بنیان 900 شرکت به صندوق نوآوری و شکوفایی طرح ارائه داده‌اند که 572 طرح شرکت تعیین تکلیف شده و تسهیلات برای 396 طرح مصوب شده است و میزان تسهیلات مصوب شده 25 میلیارد تومان است. 

وی در خصوص خدمات صندوق‌ نوآوری و شکوفایی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات صندوق قرض‌الحسنه با سود سه تا چهار درصد ارائه وام با نرخ 14 تا 22 درصد، لیزینگ محصولات دانش بنیان با نرخ 59 درصد و مشارکت در سرمایه‌گذاری از خدمات مشخص شده این صندوق است. 

وی در این خصوص تاکید کرد: شرکت در تعاونی‌های دانش‌بنیان مزایایی همچون مشمولیت معافیت مالیاتی و معافیت گمرکی و استفاده از سرمایه صندوق نوآوری را به همراه خواهد داشت.
 
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی عنوان کرد: باید تلاش بسیار جدی به منظور ایجاد شرکت دانش‌بنیان در استان خراسان شمالی با حمایت مسئولان صورت گیرد.



انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.