سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

قدردانی رییس جمهوری از مردم خراسان شمالی

رییس جمهوری در پایان سفر استانی خود به خراسان شمالی از استقبال باشکوه مردم این خطه شمال شرق کشور قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از بجنورد،به نقل از روابط عمومی استانداری، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی یکشنبه شب پیش از ترک این استان گفت: مردم مهمان نواز خراسان شمالی با استقبال گرم خود از دولت یازدهم و با اجتماع بزرگشان در ورزشگاه بجنورد نشان دادند که به نظام اسلامی وفادارند.

دکتر حسن روحانی افزود: دولت یازدهم و تمام خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران خود را خادم کوچک این ملت بزرگ می دانند و به عنوان سرباز کوچک این مردم برای برداشته شدن مشکلات و موانع از مسیر توسعه کشور گام برمی دارند.

وی اضافه کرد: این استقبال نشان از احترام مردم به نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسیری بود که ملت بزرگ ایران در 36 سال گذشته طی کرده و این نشان از وفاداری ملت ما به راه و فرهنگ اسلامی است.

رییس جمهوری اسلامی افزود: دولت یازدهم خود را موظف می داند تا تمام مطالبات مردم این استان را پیگیری کرده و به وعده هایی که در سفر استانی داده جامه عمل بپوشاند.

دکتر حسن روحانی ضمن قدردانی از مردم شهرستان های خراسان شمالی از عدم توفیق برای حضور در شهرستان ها برای دیدار رو در رو با مردم این مناطق عذرخواهی کرد و گفت: تمام مسایل و مشکلاتی که نمایندگان رییس جمهوری در شهرستان ها رصد کرده اند را به طور اختصاصی مطالعه و پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.