سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

افتتاح 12 طرح کشاورزی شهرستان همدان همزمان باهفته جهاد کشاورزی

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان همدان از افتتاح 12 طرح کشاورزی این شهرستان با محوریت بهینه سازی مصرف آب و افزایش ظرفیت واحد های پرورش گوشت قرمز خبر داد.

جواد رشیدی در گفتگو با گروه استانهای باشگاه خبرنگاران همدان گفت:این طرح ها با 32 میلیارد و 717 میلیون ریال هزینه اجرا شده اند.


وی از افتتاح 6 واحد پرورش دامی و توسعه ظرفیت آنها خبر داد و افزود: دو واحد 100 و 50 راسی دام سنگین و یک واحد 200 راسی دام سبک افتتاح و 3 واحد پرورش دام دیگر توسعه و تغییر مکانیزاسیون داده شدند.


رشیدی با اشاره به افتتاح 5 طرح توسعه آبیاری مکانیزه وتحت فشار در شهرستان اظهار داشت: 120 هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان با یک میلیارد و 117 میلیون ریال هزینه به روش آبیاری مکانیزه مجهز شده اند.


رئیس جهاد کشاورزی شهرستان همدان بر بالا بردن میانگین برداشت محصولات کشاورزی، کم آبری و بالا بردن سازگاری محصولات کشاورزی تاکید کرد و گفت: نخستین باغ پرورش نهال اصیل در همدان در این هفته افتتاح می شود.


جواد رشیدی افزود: این باغ نهالی در فضای آزاد به وسعت 3 هکتار برای تولید نهال هایی با مقاومت و سازگاری بیشتر با کم آبی و سرما ایجاد شده است.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: همدان ، طرح ، کشاورزی ، بهینه ، گوشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.