سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوشاد عالمیان:

حضور در تیم منتخب آسیا افتخار بزرگی است/ مهمترین اتفاقات در پینگ پنگ کشور رخ داد

مرد شماره یک تنیس روی میز ایران گفت: حضور در تیم منتخب آسیا افتخار بزرگی برای من است که یکی از مهمترین اتفاقات در پینگ پنگ کشور رخ داد.

نوشاد عالمیان در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‎ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛در خصوص انتخاب شدن خود به عنوان یکی از بازیکنان تیم منتخب آسیا اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد، این موضوع افتخار بزرگی برای من و همچنین پینگ‌پنگ کشور است که یکی از مهمترین اتفاقات در آن افتاد و در تیمی که بهترین‎های آسیا جمع هستند من نیز انتخاب شده‌ام.

وی تصریح کرد: من باید از همین جا از افشین بدیعی تشکر کنم، وی نقش زیادی در انتخاب شدن من داشت و رایزنی‌های گسترده‌ای انجام داد و بسیار از وی سپاسگزارم.ما قرار است 10 مرداد به مصاف تیم منتخب اروپا برویم.

عالمیان در خصوص سایر هم تیمی‌هایش در تیم منتخب آسیا گفت: مالونگ قهرمان جهان میزوتانی نفر پنجم جهان، تانگ پنگ یازدهم و چان چی یوان نفر سیزدهم و من ترکیب تیم منتخب آسیا را تشکیل می‌دهیم و ترکیب تیم منتخب اروپا هم هنوز اعلام نشده است.

مرد شماره یک تنیس روی میز ایران در پاسخ به این سوال که آیا مشخص است که قبل از مسابقه منتخبان اروپا و آسیا اردویی هم برگزار خواهد شد یا خیر بیان کرد: درباره جزییات چیز زیادی نمی‌دانم و هنوز مشخص نیست.من یک بار دیگر در سال 2006 به عنوان تیم منتخب آسیا در رده نوجوانان انتخاب شده بودم و به همراه بدیعی به عنوان سرپرست اعزام شدیم،اما امسال در رده بزرگسالان برای اولین بار است که این اتفاق خواهد می افتد.

مسئولان دانشگاه آزاد زحمات زیادی تا قهرمانی کشیدند
چپ دست استثنایی تنیس روی میز ایران درباره رقابتهای لیگ گفت: فصل خوبی را در دانشگاه آزاد سپری کردم مسئولان تیم دانشگاه آزاد به ویژه محمد دادکان و حمید صابری، سرمربی تیم تلاشهای زیادی انجام دادند که از آنها تشکر می‌کنم و در نهایت هم تیم موفق شد به عنوان قهرمانی برسد.

فدراسیون چاره‌ای در برگزاری دسته برتر در این زمان نداشت
نوشاد عالمیان به رقابتهای دسته برتر و مرحله نخست انتخابی تیم ملی اشاره کرد و گفت: مسابقات دسته برتر با فاصله کمی نسبت به لیگ برتر برگزار شد همین عاملی بود تا بازیکنان خسته باشند،اما فدراسیون چاره‌ای نداشت و مجبور بود در همین تاریخ رقابتها را برگزار کند.

وی افزود: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان،رقابتهای دسته برتر باید برگزار می‌شد خدا را شکر من توانستم به قهرمانی در این رقابتها برسم.

عالمیان،برادرش نیما را یکی از رقبای اصلی خود در مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی دانست

عالمیان تصریح کرد: نمی‌توانم از اکنون بگویم که صد در صد در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی قهرمان خواهم شد زیرا نیما بازیکن خوبی است و نمی‌توانم وی را دست کم بگیرم.

برادرم جزو 4 نفر اول آسیا شد
نوشاد عالمیان اظهار کرد: برادرم نیما به عنوان 4 نفر اول آسیا در طرح توسعه فدراسیون جهانی انتخاب شد که در این طرح با هزینه فدراسیون جهانی می‌توانند در اردوها و تورهای حرفه ای جهانی شرکت کنند.من پیش از این عضو طرح بودم اما در حال حاضر جزوشان نیستم. در این طرح ما از بهترین امکانات برخوردار بودیم و این موفقیت بزرگی برای نیماست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.