سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

شهردار دستور حضور ماشین سازی در لیگ دسته یک را صادر کرد

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از دستور شهردار تبریز برای ابلاغ مصوبه حضور تیم ماشین سازی شهرداری تبریز در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز ،"میرمعصوم سهرابی" مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز ابتدا در خصوص ابلاغ مصوبه حضور تیم ماشین سازی شهرداری تبریز به باشگاه ماشین سازی برای حضور در لیگ دسته یک فوتبال اظهار کرد: پس از اینکه جلسه شورای سازمان ورزش شهرداری تشکیل شد، شهردار تبریز دستور دادند تا برای حمایت از فوتبال تبریز، تیم ماشین سازی در لیگ دسته یک با نام ماشین سازی شهرداری تبریز حضور یابد و تیم شهرداری تبریز نیز با توجه به اینکه مالکیت هر دو تیم برای شهرداری است، با امتیاز ماشین در لیگ دسته دوم شرکت کند.

وی افزود: این دستور شهردار بود که به من ابلاغ شد و از ما خواستند تا مصوبه را به باشگاه ماشین سازی ابلاغ کنیم تا در جلسه هیات مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز در این مورد تصمیم‌گیری شده و سپس عملیاتی (اجرا) شود.

سهرابی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع تا بدین لحظه در جلسه هیات مدیره تصمیم گیری شده است یا خیر، گفت: این مورد دیگر به باشگاه ماشین سازی برمی‌گردد و پیگیری آن نیز باید از طریق خود باشگاه ماشین سازی و اکبرزاده مدیرعامل آن صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: ما فقط دستور آقای شهردار را انجام دادیم و چون سیاست گذار خود شخص شهردار هستند ما وظیفه داریم دستورات محوله را انجام دهیم.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.