رضایی: حذف‌ کارت شهروندی طرح بزرگ ورزش است/طرح ورزش از افطار تا سحر اجرایی شد

رئیس ورزش شهرداری تهران گفت: حذف کارت شهروندی طرح بزرگی در ورزش محسوب می‌شود که با یک راهکار مناسب برای سهولت در ورزش عمومی اجرایی شده است.

رضایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران افزود: هر سال شهروندان به سازمان ورزش شهرداری تهران می‌آمدند و کارت شهروندی خریداری و با تخفیف 50 درصدی از مجموعه‌های ورزشی استفاده می‌کردند اما با حذف کارت شهروندی هزینه استفاده از مجموعه‌های ورزشی را به حدود 50 درصد کاهش دادیم.

 رضایی در ادامه عنوان کرد: در طرح جدید و حذف کارت شهروندی همه مردم می‌توانند از خدمات ورزش شهرداری استفاده کنند و آقایان و بانوان در طول هفته با پرداخت 50 درصد شهریه می‌توانند از شانس های مجموعه‌ ورزشی بهره ببرند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات ورزشی و رفاهی به همه مرمد ایران جزو اهداف سازمان ورزش شهرداری تهران است بر این اساس با حذف کارت شهروندی سعی کردیم که به این هدف نائل شویم.

 وی در مورد برنامه‌های سازمان ورزش شهرداری تهران در ایام ماه مبارک رمضان گفت: مجموعه‌های ورزشی شهردای تهران از بعد از افظار تا سحر خدمات ورزشی به شهروندان ارائه می‌دهند در مسابقات فوتبال جام رمضان 4500 تیم شرکت می‌کنند مسابقات فوتبال گل کوچک هم با حضور 500 هزار تیم در مناطق و محلات مختلف برگزار می‌شود .

رئیس ورزش شهرداری تهران بیان کرد: تفریحات ورزشی در بوستان‌های شهر جزو برنامه‌های ما محسوب می‌شود ایستگاه‌های تندرستی بعد از افطار در بوستان‌های شهر تهران آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

رضایی عنوان کرد: ارائه تفریحات ورزشی بیشتر به شهروندان رویکرد سازمان ورزشی شهرداری تهران است کوهپیمایی  برگزاری  مسابقه محله در کوچه ها بین خانواده‌ها جزو برنامه‌های ما محسوب می‌شود اگر ما بتوانیم مادران خانواده‌ها را ورزشکار کنیم آن وقت همه اعضای خانواده ‌ها را ورزشکار کنیم آن وقت همه اعضای خانواده  ورشکار‌ می‌شوند که این امر با کمک و حمایت رسانه‌ها مثمر ثمر است.

 رئیس ورزش شهرداری تهران گفت: معاون اجتماعی شهرداری تهران برای 110 روز کاری برنامه ریزی کردند و مسابقات محلات را برگزار می‌کنند همچنین طرحی به عنوان‌ قهرمان محله داریم که در این مسابقات 42 رشته برای آقایان و 40 رشته برای بانوان در محلات در قالب لیگ، المپیک، مسابقات محله و پهلوانک برای باستانی‌ها برگزار می‌کنیم.

 رضایی بیان کرد: جشنواره‌ تفریحات ورزشی در طول تابستان برگزار می‌کنیم 40 رشته تفریحی در این جشنواره‌ برای اوقات فراغت مردم در نظر گرفتیم بهنظرم ورزش همگانی دراین بخش تحقق پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: طبق تحقیقات‌ جهانی، افرادی که فعالیت بدنی ندارند نسبت به ورزشکاران بیشتر بیمار می‌شوند بر این اساس ما به دنبال این هستیم که مردم به هر شکلی فعالیت و تحرک داشته باشند.

 رضایی در مورد منابع مالی سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: اعتبار و بودجه‌ در قالب برنامه های ورزشی تدوین شده است طبق برنامه‌ دوم توسعه 5 ساله‌ ورزش شهرداری باید 50 درصد مردم را تحت پوشش قرار دهیم که هم اکنون 18 درصد مردم در مسابقات شهرداری مشارکت دارند یک میلیون و 200 هزار تفریحات در محلات طراحی شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سه هزار نفر در هر مجموعه ورزشی از خدمات شهرداری استفاده می‌کردند اما با حذف کارت شهروندی این رقم افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار