سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران:

انتقال پیام انقلاب و امام از اولویت های بنیاد شهید

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه و انتقال پیام انقلاب اسلامی و امام راحل به جامعه و نسل های آینده از اولویت های اساسی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ناصر عارف  اظهار داشت: هدف بنیاد شهید جلب رضایت و خشنودی جامعه ایثارگری در تمام زمینه هاست.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت به ایثارگران با داشتن برنامه، ایجاد تحول ، به روز بودن و داشتن خلاقیت درصدد افزایش کیفیت خدمات است.

عارف ادامه داد: اولویت این بنیاد ارتقای توانمندی های ایثارگران در حوزه های مختلف فرهنگی، اعتقادی و معیشتی است تا در تمام زمینه ها خود کفا شوند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه و انتقال پیام انقلاب اسلامی و امام راحل به جامعه و نسل های آینده از اولویت های اساسی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

عارف با بیان اینکه اگر انتقال پیام صورت نگیرد، آن پیام دچار تحریف، تخریب و فراموشی می شود تصریح کرد: باید شهادت طلبی شهدا، شجاعت جانبازان و ایثار آزادگان را به آیندگان منتقل کرد.

وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمانی اداری نیست گفت: این بنیاد سازمانی فرهنگی، جهادی و انقلابی است و بایدتفکری فرهنگی، جهادی و انقلابی در آن حاکم باشد.

عارف با اشاره به تحریم ها و لزوم اقتصاد مقاومتی گفت: باید شرایط را مثل زمان جنگ بشناسیم و مدیریت کنیم که در این زمینه با توجه به اقتصاد مقاومتی باید صرفه جویی، افزایش بهره وری و پرهیز از اسراف را در دستور کار داشته باشیم.

انتهای پیام/س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.