سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط مشی کیفیت سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شد

مدیرکل دفتر تضمین کیفیت سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ خط مشی کیفیت خبر داد.

به گزارش حوزه راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، آرش خدایی اظهار داشت: سازمان به عنوان نماینده حاکمیت در صنعت حمل ونقل هوایی با سیاست گذاری، برنامه ریزی، تنظیم مقررات و دستورالعمل‌های مورد نیاز و نظارت بر حسن اجرای آن‌ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی و هماهنگ با سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) زمینه توسعه پایدار ایمن و امن صنعت و افزایش رضایت عمومی از حمل و نقل هوایی را فراهم می‌آورد.

وی افزود: همچنین سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر نگرش فرآیندی بهره گیری از منابع انسانی متخصص و کارآمد، بهبود مستمر؛ علاوه بر رعایت قوانین، مقررات و الزامات ملی و بین المللی، باید انتظارات ذینفعان صنعت حمل و نقل هوایی را برآورده کند.

مدیر کل دفتر تضمین کیفیت سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در این خط مشی تاکید شده است این مهم با مشارکت همه کارکنان و مدیران در تمامی سطوح سازمانی در اجرای نظام مدیریت کیفیت بر اساس سیستم های نوین مدیریت کیفیت و رهنمودهای ارائه شده از سوی ایکائو محقق خواهد شد.

خدایی تصریح کرد: برای نیل به کیفیت مطلوب؛ سیاست‌هایی از جمله توسعه پژوهش و برنامه ریزی، استقرار فرایندهای اثربخش و حذف فرایندهای غیرضروری، پیروی از الگوهای مؤثر و پایدار نظارتی و وضع مقررات یکنواخت، بهبود عملکرد کارکنان از طریق افزایش دانش، مهارت وتجربه و ارتقای رضایت شغلی، فرهنگ کیفیت، تأمین رضایت ذینفعان و ارتقای جایگاه ملی و بین المللی سازمان و بهپویی مستمر از طریق ارزیابی داخلی و بازنگری مداوم روش‌ها مورد تاکید است.

وی افزود: بر اساس خط مشی تعیین شده از سوی  رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تمامی همکاران در سازمان متعهد هستند برای استقرار نظام مدیریت کیفیت و تحقق سیاست‌ها و 
توسعه صنعت ایمن، امن و پایدار حمل و نقل هوایی تلاش کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.