سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی؛

برای تامین گوشت قرمز و مرغ در ماه مبارک رمضان مشکلی نداریم

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان در صورت نیاز حدود 2 هزار تن مرغ منجمد در بازار توزیع می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، علی حاجی‌مجتهد در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان هیچ مشکلی از نظر تامین گوشت قرمز و مرغ وجود ندارد افزود: نیاز استان به گوشت قرمزدر ماه مبارک رمضان 65 هزار تن است که با وجود زائران مازاد تولید گوشت قرمز داریم.

وی با بیان اینکه برای تامین تخم‌مرغ نیز ما هیچ مشکلی نداشته و مازاد تولید داریم، گفت:برای تولید مرغ در ماه مبارک رمضان بیش از 6 میلیون جوجه‌ریزی انجام شده که برای این ماه 11 هزار تن گوشت مرغ داریم.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان به علت افزایش تقاضا قیمت نیز افزایش می‌یابد، افزود: قیمت به صرفه در استان خراسان رضوی بین 7 هزار تا 7 هزار و 500 تومان بوده که این مبلغ در دیگر شهرها نظیر تهران بین 7 تا 8 هزار تومان است.

حاجی‌مجتهد با بیان اینکه قیمت‌های زیر قیمت اصلی به ضرر مرغدار است، گفت: ما با افزایش قیمت گوشت در ماه مبارک رمضان مواجه هستیم اما تلاش می‌شود قیمت‌ها از 7 هزار تومان افزایش نیابد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.