سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برومندی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بررسی معضل زمین‌خواری در کمیسیون کشاورزی مجلس با حضور حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌ طبیعی از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: معضلات حوزه کشاورزی و زمین‌خواری‌ها در این جلسه مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

"محمدمهدی برومندی" سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد. 
 
وی ادامه داد: با توجه به تخصصی بودن کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در حوزه کشاورزی و زمین‌خواری در مجلس به منظور بررسی و پیگیری معضلات این حوزه از سخنگوی دستگاه قضا دعوت کرده‌ایم تا در این جلسه حضور یابد. 
 
نماینده مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد تصریح کرد: دستگاه قضا مسئول رسیدگی به بخش قابل توجهی از موارد زمین‌خواری، حفظ منابع آب و خاک و سوءاستفاده‌هایی است که بعضا در این حوزه صورت می‌گیرد.

برومندی بیان داشت: البته موضوع اختلافات تعیین تکلیف چاه‌های کشاورزی و چاه‌های غیرمجاز نیز در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌ طبیعی با تاکید براینکه پرونده خاص زمین‌خواری در این جلسه مطرح نیست، خاطرنشان کرد: در این کمیسیون در ارتباط با موارد به صورت کلی صحبت می‌شود که گزارش مبسوط آن را بعد از جلسه اعلام خواهیم کرد. 
 
انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.