سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عامل مزاحمت از طریق شبکه های اجتماعی

فردی که به سبب اختلافات شخصی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به توهین و مزاحمت و انتشار تصاویر شخصی شهروند مینو دشتی می‌كرد،شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،سرهنگ حبیب الله رجبلی رئیس پلیس فتا گلستانگفت: با مراجعه فردی به پلیس فتا و اظهارات وی مبنی بر اینكه فرد یا افرادی در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به توهین و مزاحمت و انتشار تصاویر شخصی وی كرده‌اند،موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وی افزود:در ادامه تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی و اطلاعاتی،متهم که از آشنایان پسر شاکی بود شناسایی و به این پلیس فراخوانده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تكمیلی به عمل آمده، متهم علت و انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را وجود اختلافات با پسر شاكی عنوان داشت.

رئیس پلیس فتا گلستان توصیه کرد: با توجه به اینکه فضای مجازی محیطی است که افراد قادر به پنهان کردن هویت واقعی خود هستند و متخلفان می‌توانند با سوء استفاده از اعتماد کاربران باعث ایجاد مشکلات روحی و روانی و مزاحمت برای آنها شوند،در محیط شبکه‌های اجتماعی با کاربران ناشناس ارتباط برقرار نکنید.

وی در پایان اظهار داشت:پلیس فتا به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات اینترنتی در کنار همه کاربران اینترنتی است، لذا می‌توانید در صورت نیاز به آدرس سایت cyberpolice.ir مراجعه کنید.

منبع: پلیس فتا

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.