سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوش‌نظر:انتقال سایپا ربطی به بازیکنان ندارد

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان این تیم تابع باشگاه هستند و در جریان انتقال سایپا هیچگونه دخالتی نخواهد کرد.

حسین خوش نظر سرپرست تیم فوتبال سایپا البرز در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: بازیکنان تیم فوتبال سایپا با توجه به این که تفکر حرفه‌ای دارند ذهن خود را درگیر مسائل انتقال تیم از استان البرز، نخواهند کرد و اصولا این موضوع به آنها ارتباطی ندارد.

وی در رابطه با گفته‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز مبنی بر تمایل مسئولان باشگاه سایپا برای انتقال تیم فوتبال این باشگاه به شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: در جریان این مسئله قرار ندارم اما امیدوارم که با نیت خیر مسئولین باشگاه، شاهد حضور قدرتمند سایپا در لیگ برتر فصل آینده باشیم. انتقال سایپا در حیطه کاری مدیران شرکت و باشگاه می‌باشد و ما نمی‌توانیم اظهار نظری در این خصوص انجام دهیم.

خوش نظر در خصوص تمدید قرارداد مجید جلالی سرمربی سایپا بیان کرد: هدف مسئولان باشگاه حفظ ثبات تیم بود به همین جهت صلاح دانستند که با تمدید قرارداد جلالی و حفظ اسکلت تیم، با تجربه بیشتری در مسابقات فصل آتی شرکت کنیم و گام بزرگی را برای موفقیت در لیگ برتر برداریم.

سرپرست تیم فوتبال سایپا در رابطه با لیست خرید و فروش این تیم ابراز داشت: تقریبا تمامی بازیکنان سایپا با این تیم قرارداد دارند اما با نظر جلالی، لیست خرید و فروش بزودی تکمیل می‌شود و پس از آن به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خواهیم رفت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.