سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

خانواده هاي شهداء بيشترين سرمايه گذاري در امنيت كشور

فرمانده انتظامي استان فارس در همايش شوراي هماهنگي ايثارگران این استان گفت: بيشترين سرمايه گذاري در امنيت كشور را خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران داشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ سردار "احمدعلي گودرزي" در اين همايش كه به ميزباني فرماندهي انتظامي انتظامي استان فارس و در ستاد انتظامي اين استان برگزار شد، با بيان اين مطلب افزود: شهدا با خون پاك خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را آبياري كردند.

وي در ادامه به رشادت هاي كاركنان نيروي انتظامي در دوران دفاع مقدس و پس از آن در راه ايجاد امنيت مردم در كشورمان اشاره كرد و گفت: در دوران دفاع مقدس مجموعه هاي كميته انقلاب اسلامي،‌شهرباني و ژاندارمري در قالب لشكر "روح الله"، تيپ "ايثار" و ... شهداي زيادي را تقديم کردند و پس از دوران دفاع مقدس نيروي انتظامي شهدا، جانبازان و ايثارگران زيادي را در راه ايجاد امنيت مردم عزيزمان تقديم كرد و باب شهادت در اين نيرو همچنان باز است.

فرمانده انتظامي استان فارس اظهار كرد: اگر امروز كشور ما در منطقه از امنيت بالايي برخوردار و از تعرضات استكبار جهاني مصون مانده است، به بركت خون شهدا و رشادت هاي جانبازان و ايثارگران است و خانواده هاي معظم اين عزيزان بيشترين نقش را در ايجاد امنيت كشورمان داشته و دلجويي از اين عزيزان از مصاديق عيني و بارز امنيت است.

وي با بيان اينكه خدمت به خانواده هاي معظم شهدا يك توفيق الهي است، تصريح كرد: پيگيري و رسيدگي به امورات بيش از دو هزار خانواده شهيد، جانباز و ايثارگر نيروي انتظامي در استان فارس از اولويت هاي پليس اين استان است و در اين راستا ديدار هفتگي مسئولان انتظامي استان با خانواد هاي اين عزيزان و پاسخگويي به آنها در دفتر نظارت همگاني دوشنبه هر هفته انجام مي شود و در استخدام ناجا نيز اولويت با فرزندان شهدا،‌جانبازان و ايثارگران است.

در ادامه رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران استان فارس نيز در سخناني رسيدگي به امورات فرهنگي، معيشتي و معاضدت قضايي براي خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران را از مهمترين وظايف اين سازمان دانست.

"رجبعلي راهي" ادامه داد: از بين اين اهداف مسئله فرهنگي مهمترين هدف است و اعتلاي معرفت و توانمندي، ارتقاء احساس منزلت و خود باوري، افزايش شناخت فرهنگ ايثار و شهادت و انتقال آن به جامعه از جمله اهداف فرهنگي است كه دنبال مي شود.

وي بيان كرد: از نتايج برگزاري اين گونه همايش ها مي بايست ترويج فرهنگ ايثار و شهادت هم در خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران و هم در بين اقشار مختلف جامعه باشد تا از اين طريق ضمن پاسداشت شهدا و ايثارگران، حرمت خانواده هاي معظم آنان به عنوان ميراث گرانبهاي شهدا و ايثارگران در جامعه حفظ شود.





انتهای پیام/  ا


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.