سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اخذ حکم از مراجع قضایی برای متصرفین موقوفه شهر چمگردان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان خبر داد: پس از پنچ سال پی گیری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان حکم خلعیت متصرفین موقوفه شهر چمگردان از مراجع قضایی دریافت شد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران از اصفهان، محمد رضا ترحمی اظهار داشت: پس از پنچ سال پی گیری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان حکم خلعیت متصرفین رقبه موقوفه غسالخانه شهر چمگردان از مراجع قضایی دریافت شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر و پس از گذراندن مراحل طولانی قضایی این حکم توسط دادگاه صالحه شهرستان لنجان صادر و در مرحله اجرا قرار گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان در ادامه افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در راستای اجرای امینانه واقفین نیک اندیش و برحسب ماهیت این سازمان که وظیفه حفظ و نگهداری از اموال و موقوفات را برعهده دارد و در جهت حراست از نیات واقفین نیک اندیش و همچنین تشویق و ترغیب خیرین به این سنت حسنه توانست پس از پی گیری های مداوم طی پنج سال به این مهم دست یابد.

محمد رضا ترحمی ادامه داد: مساحت عرصه و عیان این رقبه که مربوط به موقوفه غسالخانه شهر چمگردان از توابع شهرستان لنجان می باشد در حدود 480 متر مربع می باشد.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: اخذ ، اوقاف ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.