سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

افتتاح سه پروژه بزرگ پرورش ماهی سرد آبی در شهرستان هشترود

رئیس اداره جهاد کشاورزی هشترود گفت: برای اولین بار در منطقه استخر های پرورش ماهی به صورت تمام اتوماتیک و مجهز به آخرین سیستم های روز دنیا و با هزینه 1میلیارد و 430میلیون تومان و با ظرفیت تولید سالانه 47 تن ماهی و با مساحت 1710 متر مربع ساخته شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،کریمی اصل در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد:کارهایی که در حوزه کشاورزی در شهرستان هشترود انجام شده اکثرا نتیجه داده است و شعار امسال کشاورزی ایران نیز بر اساس کارهای انجام شده در بخش کشاورزی به نام کشاورزی پایدار با هم دلی و هم زبانی نامگذاری شده است.

کریمی اصل گفت: در کل استان آذربایجانشرقی 43 طرح کشاورزی در جهت خدمت رسانی به مردم در هفته جهاد کشاورزی به بهره برداری خواهد رسید که اکثرا آنها در شهرستان هشترود واقع شده است و این نشان از کار آمد بودن مردم منطقه در کشاورزی می باشد.

وی اظهار داشت:مجموع زمینهایی که به سیستم آبیاری تحت فشار در 14 روستای هشترود مجهز شده 60 هکتار است که 85 درصد هزینه های آن توسط دولت به صورت وام بلا عوض پرداخت شده و 15 درصد باقی مانده آورده شخصی کشاورزان است.

کریمی ازافتتاح 3 پروژه بزرگ پرورش ماهی سرد آبی در شهرستان هشترود خبر داد و افزود:برای اولین بار در منطقه استخر های پرورش ماهی به صورت تمام اتوماتیک و مجهز به آخرین سیستم های روز دنیا و با هزینه 1میلیارد و 430میلیون تومان و با ظرفیت تولید سالانه 47 تن ماهی و با مساحت 1710 متر مربع  ساخته شده است.
 
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.