سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

افتتاح 63 پروژه بخش کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از افتتاح 63 پروژه بخش کشاورزی همزمان با هفته جهادکشاورزی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، رستم غیبی پور در نشست خبری تشریح برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته جهادکشاورزی گفت: در این هفته، بهره برداری از 63 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار افزون بر 274 میلیارد ریال در استان چهارمحال و بختیاری آغاز می شود.

وی با بیان اینکه افتتاح این طرح ها برای 629 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد می کند، افزود: 2 هزار و 423 خانوار از مزایای این طرح ها بهره مند خواهند شد.

به گفته مدیرکل جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، این 63 طرح شامل 53 پروژه در بخش آب و خاک با اعتبار حدود یکصد و 13 میلیارد ریال و اشتغال 438 نفر، 5 پروژه در بخش دام و طیور با اعتبار 55 میلیارد ریال و اشتغال 63 نفر، یک پروژه تولیدات گیاهی با اعتبار حدود 7 میلیارد ریال و اشتغال 17 نفر، 3 پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی با اعتبار 97 میلیارد ریال و اشتغال 107 نفر و یک پروژه شیلات و آبزیان با اعتبار بیش از 2 میلیارد ریال و اشتغال 4 نفر می باشد.

غیبی پور اضافه کرد: از 63 پروژه قابل افتتاح، 5 پروژه به شهرستان شهرکرد، 27 پروژه به شهرستان بروجن، 8 پروژه به شهرستان فارسان، 7 پروژه به شهرستان لردگان، 5 پروژه به شهرستان اردل، 4 پروژه به شهرستان کوهرنگ و 7 پروژه به شهرستان کیار اختصاص دارد.

۲۱ تا ۲۷ خرداد، به عنوان هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خرداد، روز جهادکشاورزی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.