سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

بهبود وضعیت حجاب و حفظ آن، هدف مهم مرکز حجاب ریحانه النبی (س)

رئیس مرکز حجاب ریحانه النبی (س) کشور گفت: بهبود وضعیت حجاب و حفظ آن، هدف مهم مرکز حجاب ریحانه النبی (س) است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری، رئیس مرکز حجاب ریحانه النبی (س) کشور گفت: مرکز حجاب ریحانه النبی (س) در سال 1384 تاسیس شد و در سال 88 فعالیت خود را در ساری آغاز کرده است.

حجت الاسلام ابراهیمی ‌پور، بهبود وضعیت حجاب و حیا و حفظ حجاب را برای دختران را از مهم‌ترین اهداف این مجموعه دانست و افزود: این مجموعه وابستگی سیاسی ندارد و به هیچ جریانی وابسته نیست ولی با مسئولانی که می‌خواهند کار فرهنگی انجام دهند ارتباط خوبی دارد.

به گفته رئیس مرکز حجاب ریحانه النبی (س) کشور مهم ‌ترین مسئله‌ای که در حال حاضر کشور با آن مواجه است تهاجم فرهنگی دشمن در بین جوانان است.

حجت الاسلام ابراهیمی ‌پور افزود: هدف دشمن در جنگ فرهنگی فروپاشی بنیان خانواده بوده که باید در این مورد آموزش‌های لازم به والدین ارائه شود.

رئیس مرکز حجاب ریحانه النبی (س) کشور با بیان اینکه ابزار جنگ فرهنگی دشمن در پشتیبان خانه‌های ما قرار دارد، یادآور شد: دشمن با ماهواره می‌خواهد جوانان و خانواده را به بیراهه بکشاند.

ابراهیمی پور با بیان اینکه نقش پدر و مادر در خنثی کردن توطئه ها و تهاجم فرهنگی دشمن حیاتی است، خاطرنشان کرد: راه نفوذ دشمن به خانواده را باید شناخت و همچنین باید از سلامت معنوی فرزندان حمایت کرده تا آسیبی به نسل جوان جامعه وارد نشود.

وی تصریح کرد: هدف ما در مرکز حجاب ریحانه النبی (س)، انتخاب حجاب برتر و گسترش این فرهنگ در بین جوانان است.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.