سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تمدید ثبت نام چهارمین دوره طرح ملی حفظ قرآن کریم در استان اصفهان تا پایان خرداد ماه

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد: مهلت ثبت نام در چهارمین دوره طرح ملی حفظ قرآن کریم تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: در حال حاضر علاقمندان جهت شرکت در چهارمین دوره طرح ملی حفظ قرآن کریم می توانند به کلیه ادارات اوقاف و امور خیریه در سراسر استان مراجعه نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: علاقمندان در شهرستان اصفهان می توانند جهت ثبت نام به مقبره علامه مجلسی(ره) و همچنین به امامزاده ابوالعباس(ع) خوراسگان و در شهرستان شهرضا نیز به امامزاده شاهرضا(ع) مراجعه نمایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: همچنین علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در چهارمین دوره طرح ملی حفظ قرآن کریم به سایت اداره کل اوقاف استان اصفهان به نشانی

. www.esfahan.awaf.irمراجعه نمایند .

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه خاطر نشان کرد: ثبت نام در این دوره بصورت رایگان می باشد و همچنین پس از اتمام دوره و کسب نمره قبولی در آزمون نهایی که در اسفند ماه برگزار خواهد شد به افرادی که نمرات بالایی کسب نموده باشند به قید قرعه جوایز نفیسی از قبیل؛ کمک هزینه سفر به حج عمره، هزینه سفر به عتبات عالیات و همچنین هزینه سفر به مشهد مقدس داده می شود.

وی ادامه داد: امسال در رشته های حفظ جزء 30 قرآن کریم، حفظ جزء 30 و 1 قرآن کریم، حفظ جزء 30 و 1 و 2 و همچنین حفظ موضوعی قرآن کریم دوره ها برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه گفت: از آن جایی که اجرای این طرح بزرگترین رویداد قرآنی کشور می باشد شرکت کنندگان در این دوره پس از اتمام دوره و کسب نمره قبولی در آزمون نهایی موفق به دریافت مدرک و گواهی پایان دوره از سازمان اوقاف و امور خیریه می شوند که بالاترین مدرک قرآنی در کشور محسوب می شود و مورد تایید وزارت علوم و فناوری و تحقیات و سازمان سنجش نیز می باشد. 


انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.