سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش حزب فورزای ایتالیا برای حذف تحریم های روسیه

اعضای حزب فورزا از پیگیری طرح حذف تحریم های ایتالیا علیه روسیه خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک؛ سیلویو برلوسکونی – رئیس حزب فورزای ایتالیا --  اعلام کرد اعضای این حزب طرحی را در دست دارند که بر اساس آن انتظار می رود تحریم های ایتالیا علیه روسیه برداشته شود. اواخر روز چهارشنبه سیلویو برلوسکونی – نخست وزیر سابق ایتالیا – برای استقبال از ولادیمیر پوتین – رئیس جمهور روسیه – به فرودگاه رم رفت.

برلوسکونی در دیدار خود با ولادیمیر پوتین اظهار داشت: "حزب فورزای ایتالیا پیش نویس بیانیه ای را صادر خواهد کرد که ضمن آن از دولت می خواهد به تحریم های خود علیه روسیه پایان دهد. این تحریم ها به ضرر منافع ایتالیا بوده و منجر به زیانهای مالی خواهد شد."

وی در ادامه افزود:"حزب فورزای ایتالیاقصد دارد با ارائه طرحی مقامات بلندپایه ایتالیا را بر آن دارد از همتایان اروپایی خود بخواهند تحریم های روسیه را حذف کنند. ضمن اینکه در ادامه نیز آمریکا را متقاعد کنند بازگشت به فضای جنگ سرد غیر ممکن است."

ولادیمیر پوتین در جریان بازدید خود از ایتالیا دیدارهایی را نیز با "ماتئو رنتسی" نخست وزیر ایتالیا و پاپ فرانسیس داشت. محور گفت و گوی نخست وزیر این کشور و ولادیمیر پوتین تحریم های کشورهای غربی علیه روسیه بوده است. 

به گفته رئیس جمهور روسیه، تحریم های اقتصادی علیه روسیه تا کنون 1 میلیارد دلار به شرکت های ایتالیایی ضرر زده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.