سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد؛

ترین‌های کنکور سراسری چه کسانی هستند؟

همه ما برای درس خواندن به انگیزه نیاز داریم برای همین با دو نمونه از داوطلبانی که در شرایط مختلف با انگیزه‌ی کافی و متفاوت به سراغ آزمون سراسری رفتند آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ جاه طلبی‌هایمان نباید بگذارد لحظه‌ای آرام باشیم از خوابمان، خوراکمان، از زندگیمان باید برای هدفمان بزنیم. داریم با رقیب‌هایی تلاش می‌کنیم که نه می‌شناسیم و نه می‌دانیم کجا هستند و چه میزان تلاش می‌کنند. پس باید خود را خیلی خوب آماده کنیم و با انگیزه‌ی بسیار بالا راه خود را ادامه دهیم.

در قبولی دو حرف متفاوت است: یک دانشگاه قبول شدم. 2- کنکور قبول شدم.
بگوئیم جزء دسته‌ی اول باشیم. در همین خصوص به سراغ دو نفر از داوطلبین کنکور سراسری سال 94 رفتیم که به مسن‌ترین و جوان‌ترین داوطلبان امسال معروف هستند.

ابوتراب صالحی متولد 1314 با 80 سال سن از استان همدان، شهر کبودر آهنگ در گروه علوم تجربی مسن‌ترین داوطلب کنکور سراسری امسال است.

نکته‌ی قابل توجه این جاست که آقای صالحی جزو مسن‌ترین داوطلب کنکور سراسر 93 نیز بوده است که سال گذشته توانسته در رشته‌ی روانشناسی در دانشگاه پیام نور استان همدان مشغول به درس خواندن شود.

وی با انگیزه‌ی کافی و قوی به ماراتون کنکور امسال پا گذاشته تا بتواند در رشته‌ی داروسازی قبول شود و ادامه تحصیل بدهد.

آقای صالحی انگیزه‌ی زیاد و البته تشویق فرزندان خود را دلیل شرکت در کنکور می‌داند و می‌گوید که سن و سال هیچوقت مانع از پیشرفت آن نمی‌شود.

جوان‌ترین شرکت کننده کنکور سراسری سال 94
عطیه امیریان 15 ساله از شهر مشهد در گروه زبانهای خارجه جوان‌ترین شرکت کننده کنکور سراسری سال 94 است.

وی دیپلم حسابداری خود را در سال 93 گرفته و در مقطع پیش دانشگاهی مدرک انسانی گرفته است.

امیریان دلیل گرفتن زود هنگام دیپلم خود را جهشی خواندن درس از مقطع اول دبیرستان به سوم می‌داند و به شدت علاقه مند به پذیرفته شدن رشته زبان انگلیسی در دانشگاه می‌باشد.

گزارش از نسیم آقایی



انتهای پیام/ 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.